Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Organizator
Patronaty
Partnerzy

Ewelina Bednarczyk

Kierownik projektów GIS w firmie GISON Sp. z o.o. z Krakowa od 2015. Ukończyła gospodarkę przestrzenną w Krakowie i zarządzanie projektami e-commerce we Wrocławiu. Odpowiedzialna za rozwój produktów firmy i wdrożenia systemów geoinformatycznych dla administracji samorządowej. Interesuje się nowymi mediami. Lubi czekoladę i spontaniczne  podróże.

Mateusz Bergolc

Od roku w firmie Marken Systemy Antywirusowe pracuje pomagając klientom dostosować rozwiązania Bitdefender do ich potrzeb. Doradza za równo małym firmom jak i dużym klientom biznesowym. Prywatnie miłośnik e-sportu, który aktywnie bierze udział w turniejach.

Piotr Biłas

Radca Ministra w Departamencie Rozwoju Systemów Ministerstwa Cyfryzacji. Posiada paroletnie doświadczenie z zakresu realizacji oraz prowadzenia projektów IT w administracji, w tym zarządzania zespołami. W Ministerstwie Cyfryzacji między innymi jak Kierownik Projektu odpowiada za realizację projektu „e-Zamówienia – elektroniczne zamówienia publiczne”.

Krystyna Figielska

Absolwentka Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. W MagikINFO na stanowisku sales manager pracuje od 2010 roku. Swoje doświadczenie zawodowe wykorzystuje w budowaniu relacji z klientami oraz tworzeniu strategii rozwojowej firmy. Odpowiada za realizację kluczowych wdrożeń systemu w centralnej i południowo-wschodniej Polsce. Inicjatorka wielu pomysłów zaimplementowanych w systemie MagikINFO, o które zabiegali użytkownicy systemu. Prowadzi prelekcje i organizuje szkolenia z zakresu efektywnego i bezpiecznego zarządzania infrastrukturą IT. Prywatnie miłośniczka zdrowej kuchni i aktywnego wypoczynku.

Sebastian Gidziela

Dyrektor handlowy w firmie GISON Sp. z o.o. z Krakowa. Absolwent geografii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (specjalizacja Systemy Informacji Przestrzennej). Od wielu lat związany z branżą GIS, w tym od 2011 z GISON. Odpowiedzialny za sprzedaż i wdrożenia systemów geoinforamtycznych dla klientów z sektora publicznego. Fan Netflixa i NBA.

Michał Gomółka

Absolwent Uniwersytetu Ostrawskiego w Ostrawie (Czechy). Z branżą IT związany od 2007 roku. Inicjator wprowadzenia na polski rynek wszystkich trzech modułów wchodzących w skład MagikINFO. Jest jednym z pomysłodawców wielu funkcjonalności systemu, odpowiada za sprzedaż oraz obsługę kluczowych klientów w wybranych regionach Polski. Organizuje prezentacje, szkolenia i konferencje z zakresu zarządzania infrastrukturą IT, Software Asset Management oraz podnoszenia efektywności pracy użytkowników.

Maciej Jabłonecki

Kierownik Oddziału Informatycznego Sądu Okręgowego w Toruniu. Zaangażowany w wiele projektów realizowanych na szczeblu centralnym przez Ministerstwo Sprawiedliwości. Specjalizuje się w informatyzacji jednostek wymiaru sprawiedliwości, bezpieczeństwie systemów oraz zagadnieniach z pogranicza informatyki, prawa oraz zarządzania. Absolwent kierunku matematyka w zakresie informatyki oraz kierunku zarządzanie w zakresie zarządzania firmą. Ukończył także studia podyplomowe z zakresu administracji publicznej oraz z zakresu zarządzania instytucjami publicznym.

dr Tomasz Kulisiewicz

Ekspert Ośrodka Studiów nad Cyfrowym Państwem, obserwator rynku komunikacji elektronicznej. Członek Rady Sądu Polubownego ds. Domen Internetowych przy Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji, wiceprezes Zarządu Oddziału Mazowieckiego Polskiego Towarzystwa Informatycznego, sekretarz Sektorowej Rady ds Kompetencji IT przy PTI.

Dariusz Maślak

Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej. Zastępca Kierownika Centrum Kompetencji i Informatyzacji Sądownictwa w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu. Kierownik projektów realizowanych przez Ministerstwo Sprawiedliwości. Wykładowca Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury. Autor publikacji z zakresu informatyzacji postępowania cywilnego.

Jacek Olkowski

Od 10 lat kieruje zespołem informatyków w Urzędzie Miasta Ostrołęki, wdrażając rozwiązania autorskie i komercyjne, mające na celu sprostać potrzebom administracji, rozwojowi technologii, zmianom prawa. Jest ekspertem w dziedzinie ochrony danych osobowych, współautorem aplikacji do zarządzania bezpieczeństwem informacji. Pod jego kierunkiem w 2017r. Urząd Miasta Ostrołęki zdobył II nagrodę w konkursie „Samorządowy Lider Cyfryzacji”. Wykształcenie zdobywał na UWM w Olsztynie, Politechnice Białostockiej i UKSW w Warszawie.

Jacek Orłowski

Jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej. Od 1998 bierze czynny udział w rozwoju rynku teleinformatycznego we Wrocławiu. Założył i przez blisko dekadę rozwijał jedną z pierwszych w Polsce osiedlowych sieci komputerowych. Przez ponad 6 lat aktywnie współtworzył popularny miesięcznik komputerowy CHIP, w którym pracował m.in. jako redaktor działu Software i szef działu Komunikacja. Ma za sobą również kilkuletnią praktykę informatyczną w międzynarodowej korporacji.

Alan Pajek

Wiceprezes Zarządu Ediko Sp. z o.o. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Wiedzę z zakresu marketingu i reklamy zdobywał na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias w Lizbonie. Doświadczenie z dziedziny marketingu i reklamy zdobywał w agencji Leo Burnett Portugal, gdzie jego praca została wyróżniona w konkursie Młodzi Kreatywni Portugalii w 2007 roku. W 2008 roku jako Dyrektor Kreatywny, współtworzy agencję interaktywną 62weeks. Od 2009 roku związany z MCX Group. Buduje nowe portfolio produktów i usług informatycznych w  Ediko Sp. z o.o.. W roku 2014 dołącza do Zarządu firmy jako Wiceprezes i Business Development Director.

Michał Pierzchalski

Członek zespołów projektowych CEIDG i Pojedynczy Punkt Kontaktowy. Ekspert Ministerstwa Rozwoju. Brał udział w opracowywaniu głównych założeń CEIDG, postępowań przetargowych na jego realizację oraz na bieżąco zajmuje się rozwojem i utrzymaniem systemu. Współpracuje z wieloma instytucjami administracji publicznej zaangażowanymi w proces rejestracji działalności gospodarczej (MF, GUS, KRUS, ZUS, KRS, KRK) oraz podmiotami współpracującymi przy realizacji prowadzonych projektów.

Adam Politowski

Absolwent Wydziału Bezpieczeństwa Narodowego Akademii Obrony Narodowej. W latach 2009-2014 specjalista do spraw bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych. Później główny specjalista ds. cyberbezpieczeństwa Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji odpowiedzialny między innymi za realizację zapisów Polityki Ochrony Cyberprzestrzeni RP, a od 2015 roku Główny Specjalista w Rządowym Centrum Bezpieczeństwa zajmujący się zagadnieniami bezpieczeństwa informacji, w tym cyberbezpieczeństwa. Uczestnik programu "International Visitor Leadership Program on Cybersecurity and Government Interoperability" organizowanego przez Departament Stanu USA. Współpracownik Centrum Georga C. Marshalla w Garmish-Partekirchen w programie studiów nad zagadnieniami cyberbezpieczeństwa. Posiada uprawnienia Audytora Wiodącego Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodnie z normą ISO/IEC 27001:2013 oraz Audytora Wiodącego Systemów Zarządzania Ciągłością Działania zgodnie z normą BS 25999.

Jarosław Pudzianowski

Pełnomocnik Dyrektora CSIOZ do spraw Bezpieczeństwa Cyberprzestrzeni, Pełnomocnik Dyrektora CSIOZ do spraw Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz Pełnomocnik Dyrektora CSIOZ do spraw Ochrony Informacji niejawnych. Od ponad 20 lat zajmuje się informatyka śledczą i bezpieczeństwem informacji, zarządzaniem kryzysowym i ciągłością działania.

Robert Skałba

Od 8 lat związany z branżą IT. Obecnie Product Manager w Arcus S.A. odpowiada za zintegrowane rozwiązania zarządzania drukiem. Miłośnik zegarków oraz kolekcjoner broni strzeleckiej.

Marcin Szokalski

Od 2010 r. zaangażowany w projekt budowy Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Od 2013 r. bierze udział w realizacji działania uruchomienie Elektronicznego Punktu Kontaktowego w ramach projektu CEIDG. W projekcie odpowiada m.in. za aspekty prawne. Autor analiz i propozycji zmian przepisów związanych z działalnością gospodarczą i e-administracją. Uczestniczył w opracowaniu głównych założeń systemu CEIDG i projektowaniu uruchamianych usług. Współpracuje z przedstawicielami organów administracji publicznej, użytkownikami systemu CEIDG i EPK, partnerami oraz wykonawcami zewnętrznymi. Zajmuje się doskonaleniem udostępnionych usług oraz wsparciem merytorycznym obsługi i użytkowników systemów MR.

Marek Ślązak

Absolwent Wydziału Geodezji i Kartografii Politechniki Warszawskiej. Zastępca Naczelnika Wydziału Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Mińsku Mazowieckim, który jest wiodącym wydziałem w procesie informatyzacji urzędu. Swoją pracą wraz z zespołem przyczynił się do tego, że Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim zdobywa nagrody za wdrażanie innowacyjnych technologii, otrzymało list gratulacyjny od minister cyfryzacji Anny Streżyńskiej za kreatywne wykorzystanie Profilu Zaufanego oraz zajęło I miejsce w konkursie „Samorządowy Lider Cyfryzacji”.

Włodzimierz Urbański

Kierownik Zespołu Wsparcia Sprzedaży – Rozwiązania Aplikacyjne -  z branżą IT związany od blisko 20 lat, zajmując się zarówno rozwiązaniami sprzętowymi jak i Softwear’owymi oraz usługami. Współpracował z takimi firmami jak Grupa Emax, Sygnity czy też Komputronik S.A w zakresie tworzenia sieci Partnerskiej. Obecnie współpracuje z Komputronik Biznes Sp. z o.o. zarządzając zespołem wsparcia sprzedaży aplikacji biznesowych. Koncentruje się na idei zarządzania procesowego oraz wykorzystaniu narzędzi informatycznych wspierających realizację tego typu działań.

Rafał Władziński

Absolwent Wydziału Geodezji i Kartografii Politechniki Warszawskiej oraz Wydziału Marketingu i Zarządzania Akademii Podlaskiej w Siedlcach. Główny specjalista w Wydziale Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Mińsku Mazowieckim ds. integracji baz danych. Od 10 lat zajmuje się koordynacją budowy Systemu Informacji Przestrzennej Powiatu Mińskiego, w zakresie wdrażania programów w technologii GIS we wszystkich wydziałach Starostwa oraz współpracą w tym zakresie z samorządami gminnymi i inny urzędami.
 

Grzegorz Zajączkowski

Od 2016 do 2018 roku doradca gabinetu politycznego Ministra Cyfryzacji Anny Streżyńskiej gdzie zajmował się między innymi projektami widok.gov.pl (analizą danych użyteczności systemów rządowych za pomocą systemów wielkich danych) oraz Kronik@ (semantyczne repozytorium zasobów kultury i nauki). Od września 2017 mianowany „Liderem Cyfryzacji” Komisji Europejskiej. Inżynier, programista, animator społeczny oraz koordynator projektów obszaru rozwoju społeczeństwa informacyjnego. Od 1998 roku zajmuje się zastosowaniami technologii informatycznych w edukacji, rozwoju społeczeństwa obywatelskiego oraz popularyzacji dziedzictwa kulturowego. W 2001 współautor strategii „ePolska 2001”, współautor wielu strategii regionalnych rozwoju regionalnego w obszarze budowy społeczeństwa informacyjnego oraz e-edukacji.  Współautor pierwszego systemowego repozytorium otwartych zasobów edukacyjnych dla Polonii „Włącz Polskę”, główny inżynier projektu szkoły wirtualnego dla uczniów migrujących „Otwarta Szkoła”.

Daniel Zapała

Od 1999 roku związany z branżą informatyczną i telekomunikacyjną. Przez ostatnie lata pracował u czołowych firm m.in. Hewlett-Packard oraz ACER gdzie w zespołach techniczno-sprzedażowych był odpowiedzialny za największe instytucje z sektorów Administracji Publicznej. Obecnie, od trzech lat, jako Technical Sales zajmuje się wsparciem sprzedaży w Lenovo PC Business Group koncentrując się na urządzeniach z rodziny Think (ThinkPad, ThinkCentre, ThinkStation).

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Informacje o cookies © 2018 PRESSCOM Sp. z o.o.